Friday, December 18, 2009

Pap(a)flesje

Eens je mama bent geworden is het tijd om de Flair in te ruilen voor de Libelle. De Roze Doos maakt je hier subtiel attent op, door een kortingsbon voor een abonnement op de Libelle toe te voegen. Misschien begin in de Libelle ook echt wel interessanter te vinden, maar zondag ga ik toch lekker met de Flair bon naar de sauna. Aangezien Jef ook nog wel wil eten tijdens mijn afwezigheid, moet er melk afgekolfd worden.

Een afkolfapparaat ziet er op het eerste zicht een beetje als een marteltuig uit, maar zondag heb ik er mij dan toch maar eentje aangeschaft en maandag voor de eerste keer geoefend. In twee keer had 75 ml melk bij elkaar gesprokkeld, volgens het boekje van de mutualiteit moest dit voldoende zijn voor één voeding. 's Avonds kon Mark dan voor de eerste keer een flesje geven. Jef had blijkbaar grote honger, want in minder dan vijf minuten was alles op, dan nog maar even aan de borst leggen.



In ieder geval, we weten nu dat Jef zonder problemen van het flesje zal eten en ik ben vandaag alvast begonnen met het aanleggen van een voorraadje melk voor zondag.

1 comment:

Mira said...

Amai, Jef is er precies al goed op vooruit gegaan! Zal wel zijn dat die grote honger heeft...