Sunday, September 27, 2009

Zoet en zwemmen

Vroeger was ik nooit zo'n zoetebek: liever een voorgerecht dan een dessert, ijsjes vond ik maar niets en een zoet ontbijt was ook al niet aan mij besteed. Maar de laatste tijd denk ik precies aan niets anders dan zoet. Is het een "rare goesting" van tijdens de zwangerschap of is het omdat ik van de dokter geen snoep en koekjes meer mag eten en wat niet mag altijd lekkerder is? Ik weet niet wat het is maar ik probeer natuurlijk zo weinig mogelijk te snoepen en om te compenseren voor de boterhammen met choco en honey pops, heb ik besloten om terug te gaan zwemmen. Mijn goed voornemen heb ik meteen omgezet in daden: dinsdag een nieuw badpak gekocht bij de prémaman en woensdagavond stond ik al paraat in het zwembad: 30 baantjes! Vandaag heb ik er 25 gedaan.

Over sport gesproken, vandaag is het Dwars door Mechelen, hopelijk sta ik volgend jaar weer aan de start voor de 10 km!

3 comments:

Mark said...

Of aangezien je toch nu al aan het oefenen bent: 10 KM zwemmen dwars door Mechelen volgend jaar?

Mira said...

Hi hi, het komt wel goed!

Els said...

Maandag moet ik weer op de weegschaal :-s