Saturday, September 17, 2011

Waar is het babyke?

Nog 6 weken in de buik...

6 comments:

Nancy en Bart said...

6 weken gaan het toch niet worden denk ik. :-) Maak er maar 4 of 5 van... :-D

Els said...

Denkt ge? En ik moet nog drie weken werken :-(

Nancy en Bart said...

Tweede komt naar het schijnt altijd vroeger dan het eerste... mss dat het bij u niet telt, maar ik zou er rekening mee houden! :-D

Els said...

Hij mag maximum een week vroeger komen, anders ben ik mijn week zwangerschapsverlof voor de bevalling weeral kwijt zoals de vorige keer!

Anonymous said...

Soms blijft een tweede ook langer zitten hoor...
Geniet nog van je zwangerschap en rust veel, nu het nog kan ! "two under 2" kan soms erg zwaar zijn... maar bij jullie zal dat maar 'n paar weken het geval zijn ;-)

Groetjes
Karlien

Els said...

@ Karlien: nog twee weken aan het werk en dan normaalgezien nog drie weken rust, ik kijk er wel naar uit. Hopelijk zijn de "terrible two" over na de tweede verjaardag want af en toe heeft hij er toch wel last van denk ik...