Sunday, November 8, 2009

Nog 18 dagen

Nog 18 dagen... Gelukkig hebben we dit weekend heel wat van onze to do lijst kunnen schrappen. Vrijdag zijn we naar de zwangerschapskine geweest. Mark moest dan leren hoe hij mij moest masseren om mij te ontspannen tijdens de weeën, volgens de kinesist had hij talent. Ik kreeg ook ademhalingsoefeningen en mocht het kraambed in de verloskamer eens uitproberen. Ik weet natuurlijk niet hoe de bevalling exact zal verlopen maar ik ben wel blij dat ik nu min of meer weet wat me te wachten staat.
Gisteren hebben we onze eerste voorraad pampers aangeschaft, we hebben even moeten zoeken dewelke we nu precies moesten nemen. Ik dacht eerst dat "jumbo" voor een grote baby was, maar bij nader inzien bleek dat gewoon een groot pak pampers te zijn. Van de foto's op de verpakking konden we ook afleiden dat we niet die voor een kruipende of stappende baby moesten hebben. Uiteindelijk zijn we met de juiste soort naar huis gekeerd: de "new baby" pampers voor babytjes van 2 tot 5 kg.
Ondertussen draait de wasmachine met de tweede lading babyspulletjes... We zijn er bijna helemaal klaar voor...

No comments: