Tuesday, September 9, 2014

Weekmenu - week 37

Tussen de verhuisdozen in de garage vond ik nog een pompoen terug. We hadden die gekregen van onze buurman, maar met de verhuis en vakantie had ik er niet meer aan gedacht. Gelukkig bewaren pompoenen goed, maar eens dat je begint, maak je ze best helemaal op. Ik startte met pasta met spekjes, pompoen en salie en maakte soep van gegrilde pompoen en tomaat. De pompoen zag er nauwelijks aangeroerd uit. Maar ik gaf me niet gewonnen. Ik gaf een stuk weg, en nog een stuk en stoomde en grilde de rest. Nu dus pompoenrecepten bij de vleet!

Maandag
Dinsdag
Spaghetti bolognaise
Woensdag
Gaan eten bij opa & oma
Donderdag
Gerookte zalm + toast + komkommersalade
Quiche van prei en pompoen
Vrijdag
Tomatensoep met balletjes
Zaterdag
Mexicaanse soep
Zondag
Pasta met tomaten uit de oven
Appelcake

No comments: