Sunday, February 19, 2012

Nijntje

Deze week is de tentoonstelling van Nijntje begonnen in het Cultuurcentrum in Mechelen. Wij waren er al vroeg bij deze morgen en het was zeker de moeite: 20 euro betalen om met het hele gezin in een museum te gaan kleuren is toch nog net iets anders dan op een zondagochtend in uw eigen living kleuren!
Nee, het was echt de moeite: uiteraard veel mooie tekeningen en poppetjes van Nijntje, maar ook heel leuke dingen om te knutselen met de kindjes. Jef was er eigenlijk nog net iets te klein voor, maar mama heeft wel veel geknutseld en Jef uiteindelijk ook. Mama probeert maar gewoon na te knutselen en Jef is creatief.

"Ooooh, kijk!! Nijntje" (mama)
"Ooooh, kijk!! Groot graafmachien" (Jef)


Piiieeeep konijntje


Met stiften kleuren


Knippen en plakken


Onze kunstwerken


7 comments:

Nancy en Bart said...

Heb er vorige maand in de Klasse over gelezen en het leek me inderdaad de moeite!!

Schoon gewerkt mama! (en Jef) :-)

Els said...

De tentoonstelling duurt nog tot begin juni, dus als jullie zin hebben om eens mee te gaan, laat maar weten!

Mira said...

Had ook al een foldertje meegenomen toen we laatst in het CCH waren ;)

Nancy en Bart said...

Dat zie ik wel zitten ja.

Ofwel ergens in de paasvakantie, ofwel als onze spruit er is. Misschien het laatste, want dan kan ik het kind gebruiken als excuus tegen Bart... ;-)

Btw: dat pulleke van Jef!! Ooooh!

Els said...

@ Mira: da's echt iets voor jullie want je kan er echt superleuk knutselen!

@ Nancy: in de paasvakantie ben ik al terug aan't werk, maar kan eventueel wel op een zaterdag of paasmaandag voor ons, maar misschien dat het voor u dan wel moeilijker wordt? Wij kunnen ook nog op 19 of 20 mei of 2 juni.

Ps: ik dacht wel dat je ook een fan van zijne pull zou zijn :-)

Caroline said...

Haha! Ik ga zondag met Emma. Ik had eigenlijk ook wel een beetje schrik dat ze nog te klein zou zijn.

Els said...

Gelijk dat Emma overal zo snel mee weg is gaat die dat daar zeker geweldig vinden.