Saturday, November 27, 2010

Nieuw kapsel


Gisterenavond toen Jef thuiskwam van twee dagen bij de grootouders had ik meteen in de gaten dat er iets niet pluis was: zijn haar was geknipt. Blijkbaar had eerst de ene oma de voorkant onder handen genomen en daarna had de andere oma er nog een schepje bovenop gedaan door aan de achter- en zijkant zijn blonde lokken wat bij te snoeien.
Het ergste van al is nog dat het absoluut op niks trekt, precies een jommekeskopke, helemaal recht geknipt vooraan. Er zit dus niets anders op dan vandaag naar de kapper te gaan om de ergste schade te herstellen.
Blijkbaar is dit geen alleenstaand feit, op Facebook kreeg ik al een tiental reacties van vrienden die hetzelfde hebben voorgehad of lieten weten dat ze daar ook niet mee zouden kunnen lachen. Dus oma's aller landen, wees gewaarschuwd, uw kinderen vinden dat niet tof als ge het haar van hun kinderen knipt.

6 comments:

Nancy en Bart said...

Zijn schoon haren!!!!!! :-(

kirsten reemers said...

Hier vandaag hetzelfde aan de hand! Als Sien haar speldje uittrekt, hangen haar haartjes in haar oogjes en oma kan dat dus niet zien. Hoewel ik toch al zei dat ik het nieuw wou, knipte ze Sien vandaag een frouke! Op zich vond ik het nog geen ramp, maar toen mijn man zijn jongste net op skype zag, kreeg hij bijna iets. Tja en dan is het eigenlijk mijn fout want het is mijn mama en ik had er iets van moeten zeggen...

Els said...

@Nancy: we zijn gisteren bij de kapper geweest, ge gaat u verschieten! Maar 't is wel schoon nu hoor.

@Kirsten: die grootouders van tegenwoordig, ge moet ze in de gaten houden...

Nancy en Bart said...

Ik ben benieuwd! :-D

Komen jullie volgende zondag zijne sinterklaas halen, of springen jullie vrijdag als jullie terug naar Mechelen rijden effe binnen?

Maar goed trouwens dat ze bij jullie de fout hebben gemaakt van iets te doen zonder te vragen. Dan zullen ze dat bij ons al niet meer doen! :-D

Els said...

@Nancy: We zullen zondag langskomen, om hoe laat?
Ps: ik denk niet dat mama nog naar een schaar durft kijken als Jef in de buurt is, dus ge kunt gerust zijn.

Nancy en Bart said...

Wij moeten om 15h op ene babyborrel zijn en Bart moet nog een dutje doen na de training, dus tussen 12h en 14h is prima.