Saturday, October 10, 2009

Aftellen


Zo ziet mijn Google startpagina eruit, het aftellen is begonnen. Nog 47 keer slapen voor de (vermoedelijke) bevallingsdatum, nog 34 keer slapen voor de start van mijn zwangerschapsverlof en nog maar 31 keer slapen voor mijn verjaardag.

Mark heeft al een verjaardagscadeau voor mij gekocht. Hij heeft het verstopt bovenop de kleerkast. Het eerste wat ik zag toen ik de slaapkamer binnenkwam - en dat ik nu elke ochtend als eerste zie als ik wakker word - is dat cadeau! En ik word verondersteld om niet te kijken!! Nog 31 dagen...

5 comments:

opa said...

Drie dingen om naar uit te kijken!
Nog niet stiekem eens gevoeld aan da pak op de kleerkast?
Mama.

Mira said...

Hi hi, daar zou ik althans niet aan kunnen weerstaan!!

Els said...

Ik heb nog niet gevoeld! Mark begint nu zelfs ongeduldiger te worden om het te geven dan ik om het te krijgen :-))

Sarah said...

Wij tellen samen met je af!! Het komt nu wel hééél dicht bij hè...
En is er geen vierde 'moment' naar waar je uit kijkt? Al die dingen die je nu niet kan eten: scampi's, een broodje américain, pasta vongolé, tiramisu, .... :-) Misschien dat je voor Mark al een lijstje kan maken, zodat hij dit in huis kan halen als je bevallen bent ?

Els said...

Hmm, da valt wel mee, af en toe heb ik wel zin in zo'n dingen, maar 't is niet dat ik daar echt naar aan het aftellen ben. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik het een enorm goed idee vind dat Mark dat na de bevalling allemaal voor mij klaarmaakt, ik begin alvast aan het boodschappenlijstje!!