Tuesday, July 8, 2014

Ouderschapsverlof - dag 9

Dag negen, de tijd vliegt voorbij! Toch is het vandaag pas de eerste dag van mijn ouderschapsverlof dat ik er alleen voor sta, de eerste week was het nog school en het begin van deze week hebben we bij opa en oma doorgebracht. Maar vandaag was het dus aan mij om de kinderen te entertainen.
Qua binnenshuis-activiteiten zal ik nog inventief moeten zijn want vandaag hebben we al treinsporen gebouwd met bruggen en wissels, geverfd, bellen geblazen, Rode-Duivels-ijslollies gemaakt en opgegeten en gekrijt. Als ik kan beschikken over wat zand en water daarentegen kan ik mij de rest van de vakantie mme-zsazsa-gewijs met een boekske in de zon leggen.


2 comments:

Nancy en Bart said...

'Goed weer' deze week, dus dat wordt een grote trukendoos die open getrokken moet worden! Succes!

Els said...

Beter dan verwacht, de kinderen hebben zich nog niet verveeld maar waren content om eens een hele dag gewoon met hun eigen speelgoed te spelen en kampen te bouwen in de zetel en van het wasrek. Ik begon me daarentegen zelf wel wat te vervelen en was blij dat we vandaag terug buiten konden...