Sunday, August 2, 2009

Sommerkurs Deutsch

De voorbije twee weken heb ik niet zoveel berichtjes geplaatst, het is namelijk nogal druk geweest. Ik heb een intensieve cursus Duits gevolgd, elke dag van half negen tot vijf, vroeg thuis, dat wel, maar 's avonds moest er dan ook nog een beetje voor 't werk gewerkt worden. Het was wel de moeite waard, ik heb ondertussen meestal zelf al door wanneer ik weer eens de akkusativ of dativ fout gebruikt heb.
Mijn klasgenoten waren trouwens heel enthousiast over de baby, er werden zelfs al namen gesuggereerd, uiteraard in de sfeer van de les, maar ik vrees toch dat Mannfred, Hartmut of Waldemar niet op het geboortekaartje zullen pronken.

Mijn Duitse klas:


En met enige fierheid ook mijn "magna cum laude" rapport:

1 comment:

Rita said...

Waw, Els! Niet enkel "Magma cum laude+" voor Spaans, maar ook nog voor Duits! Wat knap, proficiat!
Als er nu nog een R en een N kon tussen de A en de E boven en onder je rond buikje, krijg je dan geen mooie naam voor je gelukskind?