Monday, August 17, 2009

Hotel mama

Mark is voor een weekje met vakantie naar 't zuiden van Frankrijk. Ik moet helaas thuisblijven want ik heb bijna al mijn verlof al opgebruikt in het begin van het jaar om te gaan skiën en om naar Kopenhagen, Italië en de zee te gaan met vriendinnen. Omdat ik niet de hele tijd alleen thuis wou blijven, ben ik voor drie dagen bij mijn ouders. En ik word goed verwend in "Hotel mama", gisteren zijn we uit gaan eten, ik mag kiezen wat we 's avonds eten en ik heb zelfs een pedicure gekregen omdat ik niet meer goed aan mijn voeten kan.



We zijn ook begonnen met de inrichting van de baby-logeerkamer in mijn oude kamer. Het babybedje is al van de zolder gehaald, we hebben alle kasten al leeggemaakt en nagedacht over de nieuwe indeling van de kamer (zie plan hieronder). Nu moet het behangpapier er nog af en dan een nieuw kleurtje tegen de muren.

4 comments:

mama said...

Gelukkig heb ik al wa kunnen oefenen bij Bart en Nancy wat het verven betreft.Alleen vliespapier tegen het plafond zetten da wordt een moeilijke klus denk ik.Kandidaten om mij daarmee te helpen misschien?

Nancy en Bart said...

Aangezien Bart en ik (met vallen en opstaan) er ondertussen experts in zijn geworden zullen wij met plezier eens komen helpen behangen en verven! :-)

Els said...

Mama zal daar heel blij mee zijn! En jullie kindje kan dan later ook in die prachtige kamer slapen he. Mama voorziet trouwens plaats voor heel veel kleinkinderen, dus we gaan nog ons best moeten doen :-)

Nancy en Bart said...

Oei oei, dan gaan we mss stapelwiegen en -bedden moeten maken/kopen! :-D