Saturday, August 15, 2009

Ik heb een auto gekocht!

Tijdens mijn zwangerschapsverlof wil ik niet afhankelijk zijn van het openbaar vervoer om ergens naartoe te gaan en ook daarna leek het ons wel handig om een tweede auto te hebben. Als Mark dan in het buitenland zit of later thuis is van het werk, kan ik ons kind tenminste ook gaan afhalen aan de crèche. We waren daarom al een tijdje aan het uitkijken naar een auto voor mij.

En... vandaag hebben we er ene gevonden. Het is een Alfa Romeo 156 geworden. Binnen drie weken staat hij hier voor de deur. Het zal wel wat wennen zijn om zonder "biep biep" te parkeren, de buren zijn dus bij deze alvast gewaarschuwd dat ze binnenkort hun auto beter in een andere straat kunnen parkeren.



5 comments:

Mark said...

Che bella!

Els said...

Als ge wilt moogt ge d'er ook eens mee rijden ;-)

Mira said...

Hi hi, proficiat!

Mark said...

Bella gaat naar een nieuwe eigenaar :-(
Nieuwe Bella komt eraan :-D

Maurice said...

Mooi wagen! Mooie kleur ook zeg, ziet er netjes uit.