Friday, August 6, 2010

Quinoa

Jef mag geen aardappels of pasta eten, gelukkig is er nog quinoa.

9 comments:

Nancy en Bart said...

Haha, de ik-ben-moe-dus-niet-teveel-gedoe-blik! :-D

Past die pyjama hem nog altijd?! Amai!

Els said...

De pyama is wat aan de kleine kant geworden, maar hij geraakt er nog net in...

Tess said...

Ik heb daar nog nooit van gehoord, wat is dat dan?

Els said...

@ Tess: Quinoa lijkt qua uitzicht een beetje op couscous, dat wordt vooral geteeld en gegeten in Bolivia, maar omdat Jef geen tarwe en aardappel mag eten hebben wij dat nu ook in huis gehaald, 't is eigenlijk best wel lekker.
Zie deze link: http://www.xquis.com/xquis/warenkennis/1017/quinoa.html

Tess said...

Ziet er best nog lekker uit! Gelukkig hebben jullie toch een alternatief gevonden voor tarwe en aardappelen.

Mira said...

Ha, daar was ik naar op zoek naar Quinoa! Merci, Els!!

Els said...

Dag Mira,
heb je de quinoa gevonden in de winkel? En al klaargemaakt?
Groetjes,
Els

Mira said...

Ik was er naar opzoek maar nu zie ik dat jullie het van Oxfam hebben. Ze zouden het ook in de grote Carrefour verkopen in Hasselt maar daar kom ik eigenlijk zelden. Hebben dat ooit op een bbq gegeten en vond dat echt wel lekker!

Els said...

Dag Mira,
wij hebben die van Oxfam in de Colruyt gekocht. Als je een goed recept hebt, mag je het altijd eens doorgeven, ik heb het alleen nog maar voor Jef gemaakt, maar ik wil het zelf ook wel eens eten.
Groetjes,
Els