Friday, January 20, 2012

Carnaval 2012

Dit jaar ben ik er op tijd bij! Een maand op voorhand begin ik met de carnavalsoutfit voor Jef. Dat is ook wel nodig aangezien ik eerst nog moet leren stikken om mijn idee te realiseren. Inspiratie had ik gelukkig nog van vorig jaar; Jef wordt opnieuw Zorro, maar de cape zal er nu zonder twijfel iets profesioneler uitzien.

De eerste oefenles op het stikmachien is alvast achter de rug, het patroon is al geknipt, de eerste "oefencape" vordert snel, nu nog stofjes gaan kiezen. Het eindresultaat krijg je uiteraard hier te zien.

2 comments:

Mira said...

Super Els! Wat ben ik benieuwd ... Alvast veel succes en plezier met het maken ervan ;)

Els said...

De "testversie" is alvast heel goed gelukt en ik ben ondertussen aan de echte begonnen. Volgend weekend zal het zeker klaar zijn, het ziet er al heel goed uit, ik had nooit gedacht dat ik dat zou kunnen :-)