Sunday, March 6, 2011

Carnaval

Zaterdag, 17h, paniek! Dinsdag is het carnaval in de crèche en ik heb nog geen kostuum voor Jef. Ik was er vanuit gegaan dat er in de H&M wel iets te vinden zou zijn. Helaas. Ook in de Hema, Bart Smit en Betty Wood is niets te vinden. Laatste optie: de Fun. Het zweet begint mij uit te breken als blijkt dat ook daar geen verkleedkleren voor peuters te vinden zijn. Het enige dat nog enigszins bruikbaar zou kunnen zijn is het zorromasker en bijhorende hoed. Zorro vind ik wel tof, hopelijk vindt Jef dat ook. Een effen pyama, zwarte textielverf en een oude t-shirt voor de cape, nog wat denk- en knutselwerk en we zijn gesteld. Zoals gewoonelijk heb ik weeral al spijt dat ik er niet eerder aan begonnen ben, want anders had de cape er zo of zo kunnen uitzien. Goed voornemen voor volgend jaar!

2 comments:

Mira said...

Elke keer neem ik ook dat voornemen maar telkens begin ik weer véél te laat (hoor bij mama zijn denk ik ;))! Maar ben wel benieuwd naar 't resultaat ...

Els said...

Jij hebt nochtans al veel mooie dingen gehaakt, gestikt, gebreid, ... als ik zo op jouw blog kijk!