Friday, October 14, 2011

Akke akke tuut tuut!

Binnen één maand wordt Jef al twee, aangezien we nog een drukke maand voor de boeg hebben en ik van zelfgemaakte verjaardagstaarten hou, ben ik daar nu alvast mee bezig. Jef houdt van treinen, dus ik had in eerste instantie een taart zoals deze in gedachten:


Gezien het "ambachtelijk" uitzicht van de taart van vorig jaar en de beperkte tijd die ik zal hebben eens de baby er is, leek bovenstaand idee bij nader inzien toch wat hooggegrepen en heb ik ondertussen de volgende cakevorm besteld:

Binnenkort alvast eens een test-taart bakken, ik ben benieuwd!

3 comments:

Mira said...

Aan die bovenste taart zou ik ook niet beginnen maar die is wel super mooi! Ben benieuwd naar jullie trein!!

Nancy en Bart said...

Ooooh, het liedje/clipje dat Bart aan Jef geleerd had!! Kijkt hij nu ook naar Thomas de trein?

Als het niet lukt, laat iets weten, dan zal ik een noodtaart bestellen op school. :-D Daar kunnen ze ook zoiets maken. Mmmmm, nu heb ik wel zin in een treintaart!

Els said...

@ Mira: als jij er zelfs niet aan zou beginnen, zou die voor mij zeker te hoog gegrepen zijn!

@ Nancy: Jef is sindsdien een grote fan van al die kinderliedjes op youtube en kan er zelfs al meezingen.
Voor de taart; plan A is om verschillende soorten van beslag te maken per wagon en sporen van snoep enzo, plan B: volledige trein in gewoon cake deeg en bij deze heb ik dan ook een plan C: bestellen bij u op school. Oef, dan kan er niets meer misgaan!