Wednesday, October 19, 2011

Aftellen en online shoppen

Volgens mijn teller op Google is het nog 10 dagen tot JefkeTWEE er zal zijn, maar ik twijfel eraan of hij zolang op zich gaat laten wachten, soms stampt hij zo hard / lang / fel dat ik denk dat het zover is. Maar hij zit nog steeds veilig in de buik en die wordt nog steeds ronder en ikzelf minder en minder mobiel.
Gelukkig hoef je tegenwoordig de zetel niet meer uit om wat te shoppen. Ik heb de uitdeelcadeautjes voor in de crèche voor Jef zijn tweede verjaardag die er binnenkort aankomt al besteld bij Jolena. Het zijn de houten autodiertjes geworden, nu enkel nog voor wat snoepjes en de verpakking zorgen en da's in orde.
De boodschappen zijn gedaan bij de Collect&Go van Colruyt, toen Mark er gisteren mee thuiskwam, herinnerde ik mij opeens ook weer terug waarom ik daarmee gestopt was: in plaats van 3 appels heb ik er 18 in de fruitschaal liggen (3 schaaltjes van 6), tja, er zijn ergere dingen dan dat.
De trein-cakevorm is ondertussen ook aangekomen, hij ziet er prachtig uit, heel degelijk ook, ik kan uiteraard niet wachten om hem uit te proberen, maar wie gaat dan die 9 wagons opeten? Kandidaten mogen een reactie achterlaten...

3 comments:

Nancy en Bart said...

Oooh, leuke site!! Dit is mijn ultieme favoriete webwinkel uit Hasselt: loulechien.com

Die trein bakken en meenemen naar de kliniek. Verpleegsters zullen u nog beter soigneren! :-)

En 10 dagen? Ik nog 195! :-D

Els said...

Leuke website van LouleChien!

195 dagen, die zijn voorbij voordat je het weet. 't Zijn precies wel die laatste 10 (9 ondertussen) die wat lang duren. Ik ga voor maandag de 24ste, dan wordt hij net ook een schorpioen.

Nancy en Bart said...

Ach, weegschalen zijn des te leuker! Die kunnen nooit kiezen, zal hij nu ook als probleem hebben. :-)

Ja, ik heb al keiveel van die site gekocht!! Klant aan huis ondertussen! :-D