Thursday, April 15, 2010

Speelstraat

Vandaag ben ik nog eens gaan lopen, iets van een 4 km in een dik half uur. Ik weet toch niet of ik wel klaar zal zijn om volgende week de 5 km op de Antwerp 10 miles te lopen, maar iemand moet toch de laatste zijn he. In ieder geval, toen ik zojuist terug de straat inliep, kwamen er vijf fietskes op mij afgecrosst. Opeens riep er iemand "OMDRAAIEN". De kindjes sprongen van hun fietske en begonnen naar de andere kant van de straat te racen waar de fietsen op de grond gesmeten werden en iedereen zich achter de auto's moest verstoppen. Ik ben nog even blijven kijken maar het werd me niet echt duidelijk wat nu het doel van het spel was. Eén ding staat vast, de kinderen amuseren zich rot in de speelstraat! En wij moeten niet ongerust zijn dat Jef nooit zal leren fietsen met ons klein koerke hier.

3 comments:

Annelyse said...

En elke keer als ik me weer moet parkeren in uw straat om dat ik geen plek vind, vraag ik me af waar je juist woont.
't is wel een leuke straat hé

Mira said...

En dan heb ik eindelijk gekeken wanneer mijn patatjes juist kropen.
Timo op 9maanden en 3weken. Yana op 7maanden en 2 weken. Nog eventjes geduld ...

Els said...

@ Annelyse: ah gij komt ons parkeerplekken inpikken :-) We wonen op nummer 50. Zijn Vic en Liv al in de speelstraat komen spelen?

@ Mira: ik heb zo een vermoeden dat Jef niet zo snel zal kruipen want hij kan zich nog niet opduwen als hij op zijn buik ligt, maar misschien dat dat opeens snel kan veranderen.