Sunday, April 4, 2010

Eerste groentenpapje

Kijk eens hoe blij ik ben dat ik wortelkes mag eten!

5 comments:

Nancy en Bart said...

Is het nu positief of negatief afgelopen? Want de foto voorspelt weinig goeds! :-)

Nancy en Bart said...

Het ziet er trouwens een héél grappige onderneming uit! Er is net geen plastic zak rond hem gedraaid! :-D

Mira said...

Ik zie dat je alles goed beveiligd had tegen vlekken!

Els said...

@ Nancy: hij was eigenlijk al aan't wenen nog voor we begonnen waren. Het enige voordeel was dat hij zijn mond dan open had en we er wat groentenpap konden instoppen. Maar hij bleef dan maar wenen en wou niet slikken. Gisteren ging het al ietske beter. We waren trouwens de kroon vergeten af te printen, maar dat zal voor de volgende keer zijn...

@ Mira: we hadden wortel overal verwacht, maar dat viel eigenlijk achteraf bezien nogal mee. Heeft dat bij Timo en Yana lang geduurd eer dat ze groentenpap konden eten? Dit is zowaar nog moeilijker dan het overschakelen van borstvoeding naar flesjes!

Mira said...

Bij ons is dat ook niet zo gemakkelijk gegaan, die overschakeling naar groentenpap. Ze duwden beiden hun tong telkens naar buiten ... Bij Yana maakte ik dan wortelpap-soep. Dat ging dan veel beter. Langzaam aan maakte ik de papjes dan dikker. Veel succes ermee. Zal straks ook eens kijken wanneer mijn patatjes kropen.