Thursday, February 18, 2010

Explosieve pamper


Waarom ligt Jef daar op de grond, hoor ik u denken?

Daar is een goede reden voor, ik moest boven proper kleren gaan halen. Jef heeft namelijk tegenwoordig de fijne gewoonte om kaka gedurende een dag of twee op te sparen en dan opeens een "explosie" te produceren in de pamper. Zelfs Pampers Baby Dry houden de baby dan niet meer dry. Slechts gewapend met een nat doekske trok ik ten strijde en het feit dat ge baby's hun ondergoed over hun hoofd moet uitdoen speelde ook al niet in mijn voordeel. Wegens zijn gevoelig velleke gaat hij maar om de twee dagen in bad en zo'n explosieve pamper vindt ge dan natuurlijk weer net terug als hij vers gewassen is. De eerste keer wist ik niet goed waar te beginnen, ondertussen heb ik al enkele trucskes zoals altijd eerst zijn sokken uitdoen en de "aangetaste" delen van zijn bodieke oprollen waardoor haren kakavrij blijven.

Nancy wist duidelijk ook niet wat ze zag toen zij gisteren eens een pamper dacht te verversen en moest op de vlucht slaan:

4 comments:

Nancy en Bart said...

Haha, pampers vervangen geen probleem, maar baby's uit kak vissen... :-D

Nu ben ik er op voorbereid, ik leg standaard een extra doekje klaar, om voor mijn neus te houden! :-)

Els said...

Hihi! Wacht maar tot hij fruitpap begint te eten, dan kunt ge misschien eerst een doekske in elk neusgat steken ;-)

Nancy en Bart said...

ja, en ik heb ook al vernomen dat de boeren dan ook een pretje gaan zijn... :-)

En iedereen maar zeggen dat baby's zo lekker ruiken... :-D

Caroline said...

LOL! Ik ben blij dat Emma niet de enige is die zulke kakfestijnen kan organiseren (met de fruitpap is het wel beter)

(En de Active fit pampers kosten alleen meer, ze houden niet meer kaka tegen...)