Saturday, September 18, 2010

Luxemburg & de Ardèche

Na twee weken vakantie in Luxemburg en de Ardèche zijn wij - en vooral Jefke - toch ook weer blij om terug thuis te zijn, nu eerst nog even nagenieten met de foto's...

Ons gezelschap in Luxemburg: koeien, koeien en nog eens koeien. Beeuuh!

Met papa spelen:

Poging tot familieportret:

Terras met uitzicht op het meer van Echternach:

"Ik ben zo blij met mijn nieuwe trui!"

Voor de eerste keer in papa zijne nek zitten:

"Mijn Duits wat bijschaven met Rupert Bär":

Autokes spelen:

"Weeral appelmoes?!"

Terrasje in Echternach:

De eerste week in Luxemburg zit erop en we vertrekken naar de Ardèche. "Mama, vandaag moogt gij eens vanachter gaan zitten, ok?"

Jef durft zelf nog niet in het zwembad wegens te koud maar vindt het wel geweldig als papa zwemt:

Boekske lezen bij het ontbijt met prachtig uitzicht over de omgeving:

Zelfs ons bleek wittekopke heeft ondertussen precies een beetje kleur gekregen:

"Eindelijk nog eens iets anders dan appelmoes, vandaag mag ik pompoen eten! Joepie!"

"Allé, mama, hier met die lepel!"


Wandeling naar de Tour de Brison:



Met papa tekenfilmpjes kijken, na Bumba is de nieuwe favoriet Pocoyo in 't Spaans, kwestie van nog wat extra talen te oefenen:

3 comments:

Nancy en Bart said...

Zo'n toffe foto's!

1) Het familieportret is meer dan geslaagd! Superleuk!

2) Eén van de laatste grote uitstappen met de maxicosi zeker? In de hema staat nu een autozitje dus als ge er nog een moet gaan kopen, ik heb de kortingskaart hè! :-)

3) Hij heeft precies dezelfde tic-nerveus als mij als het op bierkaartjes aankomt! Peuteren tot het papier loskomt! :-D

4) Supermooie pyjama! Op de groei gekocht dus dat hoef ik dan al niet meer voor Sinterklaas te kopen! Hebt ge ook al ene slaapzak die te krap gaat worden voor de winter? ;-)

5) Binnenkort heeft Bart ene zaterdag geen wedstrijd. Ik laat zo ik meer weer, iets weten om af te spreken voor Planckendael, nog voor het regenseizoen begint. :-)

Els said...

1) Zeker en vast een zeer origineel familieportret!
2) Wij hebben al twee autostoelen, maar misschien moeten Mark zijn ouders er nog ene hebben, ik zal het eens vragen. Voor de maxi cosi zijn het inderdaad de laatste weken, ik kan 'm ook nog nauwelijks dragen met Jef erin.
3) Hihi, Jef heeft dat precies niet alleen met bierkaartjes maar met alles!
4) Wij hebben hier idd twee te kleine slaapzakken. Enkele tips, tegen een fleece slaapzak kan hij precies niet zo goed (op vakantie geprobeerd en weer meer uitslag) en ene waar het riemke van de autostoel door kan vind ik heel handig.
5) Ok, laat maar weten, wij moeten dit jaar nog altijd minstens twee keer gaan!

Tess said...

Gewéldige foto's! Zo te zien hebben jullie er goed van genoten.