Sunday, March 14, 2010

Parijs

Om het half jaar wordt er een "Network meeting" georganiseerd. Dan komen alle belangrijke mensen van The Network samen om over allerlei belangrijke dingen te spreken. Omdat het deze keer dichtbij was - in Parijs - mocht ik ook mee. Sjiek hotel, etentje op een boot op de Seine, aan de Eifeltoren voorbijvaren, conferentie in een nog sjieker hotel en de laatste meeting naast de Galeries Lafayette. Bij het bestellen van mijn tickets had ik nog gedacht om een wat latere trein te boeken zodat ik nog even zou kunnen gaan shoppen, maar ik was blij dat ik uiteindelijk toch voor de eerste Thalys na de meeting had gekozen want ik had Jef enorm gemist. Twee dagen en één nacht zonder hem en dat terwijl hij voor de eerste keer in zijn leven ziek was, was toch meer dan lang genoeg. Gelukkig werd er bij oma en opa goed voor hem gezorgd.

3 comments:

Mira said...

Ook veel beterschap daar!

alberte said...

Hé Els

Eindelijk, eindelijk......

Nu heb ik je al zoveel geschreven...zonder enig zichtbaar resultaat.

Dit beschouw ik als een test.

Maar ik wou je toch extra bedanken voor je kaartje met een prachtige foto van Jefke. Tot gauw
alberte

Els said...

@ Mira: oef, we zijn hier gelukkig eindelijk allemaal aan de beterhand!

@ Alberte: aah, leuk dat je berichtje dan nu gelukt is. Dat kaartje is graag gedaan, ondertussen is hij alweer zo gegroeid!