Tuesday, December 15, 2009

Klaar voor de winter

Jef is helemaal klaar voor de winter en mijn auto...?


Gisteren wilde ik naar de winkel gaan maar ik hoorde al op het nieuws dat veel auto's die tijdens het weekend hadden stilgestaan niet meer startten. Met een bang hartje draaide ik dan ook de sleutel om en oef, hij startte nog. Dus kon ik voor de tweede keer naar de Carrefour met Jef, gewapend met allerlei tips! Deze keer kon ik mij parkeren op één van de - slechts twee - plaatsjes voor mama en haar baby.


Ik was nog niet uitgestapt, of naast mij parkeerde zich nog een mama maar dan zonder baby want de kinderstoel was leeg. Hoe egoïstisch! Als moeder moet je toch weten dat het onmogelijk is om een maxi cosi terug op de achterbank te krijgen als een andere auto zich heeft geparkeerd op de plaats naast jou.

4 comments:

Sophie said...

Zoooooooo schattig zo ingeduffeld met zijn dikke jas!!

Mira said...

Nu zal Jef nog beter in de auto slapen met zo'n lekkere warme jas aan!

Els said...

Om die jas aan te krijgen is wel een ander verhaal, Jef slaapt, slaapt, slaapt en blijft de armpjes gebogen houden...

Caroline said...

Het jas-probleem! Bij ons is het: Emma krijst en blijft krijsen en de armen gebogen houden. Ik krijg het al warm al ik nog maar aan die jas denk :-)

Ook vervelend als je gaat winkelen: een beperkt aantal grote karren en allemaal in gebruik door gepensioneerden met 2 appelsienen en een pak koekskes. En een gewone kar zit al helemaal vol met de Maxicosi alleen...