Saturday, May 30, 2015

Marie Kondo - Stap 1 - De schoenen

Mijn collectie schoenen zou ik durven vergelijken met het Belgische wegennet: wegens een gebrek aan onderhoud en investeringen bevindt die zich in een erbarmerlijke staat. Ik vind heel moeilijk schoenen naar mijn goesting, ga altijd te laat naar de schoenmaker en poets mijn schoenen nooit. Hoog tijd om daar verandering in te brengen: grote schoonmaak, hakjes laten vervangen en shoppen. Ohja, ik klok af op slechts 19 paar, dus nogmaals: shoppen!



2 comments:

Annelyse said...

19 paar schoenen ... dan mag je nog wat bijshoppen ;-)

ik zou ook beter mijn schoenen wat meer poetsen en sneller naar de schoenmaker gaan (ik heb trouwens ontdekt dat ze bij de Carmi hakken herstellen voor €8)

Els said...

Da's goed om weten want bij ons is er geen enkele schoenmaker in de buurt.