Tuesday, October 23, 2012

Winkel

Alleen naar de winkel gaan met die twee, 't is een belevenis...
"Ik wil daar zitten" (Jef in alle staten nu hij voor de eerste keer de plaats in het karreke moet afgeven aan Louis)
"Ik wil die tomaten in mijn karretje leggen" (Ik heb Jef kunnen overtuigen dat een eigen kar leuker is dan in het karretje zitten maar nu moeten alle boodschappen bij hem liggen)
"Ik heb voetpijn" (Jef heeft pijn aan zijn voeten en krijgt een plaatsje tussen de boodschappen die noodgedwongen van zijn naar mijn kar overgeladen worden)
"Ik moet pipi doen" (Jef moet pipi doen als we net aan de totaal andere kant van de winkel zijn dan de wc, we raken er op tijd, Jef moet wel mee op blote voeten want wegens de 'voetpijn' had hij ondertussen even zijn schoenen en sokken uitgedaan. Louis moet op de grond zitten en vindt er niet beter op dan wat over de wc vloer te wrijven)

2 comments:

Mira said...

Ha ha ik ken het helemaal! Dat er nog geen karren met 2 zitjes zijn hé?!

Els said...

Da's nog eens een idee!