Wednesday, February 1, 2012

"Jeffeke nie kaka doen"

Wie Jef een beetje kent, weet wat dit wil zeggen, namelijk: Jefke moet WEL kaka doen. En aangezien hij overdag geen pamper meer draagt, betekent dat: onmiddellijk naar het potje, maar dat wil hij dan niet. Na drie onderbroekjes in de vuilbak en veel opkuiswerk, had ik er wel genoeg van. Deze keer ging hij onverbiddelijk op het potje, dat was op zich niet zo moeilijk, blijven zitten, dat was iets anders. Gelukkig heb ik hem met een iPad en boke kaas kunnen overhalen / omkopen. De aanhouder wint: na enkele minuten was het klusje geklaard. Drie kwartier later zat Jef echter nog altijd op het potje, YouTube filmpjes kijken verveelt niet snel.

3 comments:

Nancy en Bart said...

Hahahaha, ik herken daar helemaal Bart in. Die kan ik ook een halfuur lang kwijt zijn, met gsm! :-)

Handig voor mij later, met papa samen naar toilet. Dan kunnen ze tegenover elkaar gaan zitten en kan ik zolang rusten, kuisen, in bad liggen (ooh, dat zou pas familiepret zijn!), een dutje doen,...

Mira said...

Ha ha, wij deden dat nog met boekjes kijken ... En was hij fier?

Els said...

@ Nancy: handig! Ik kon ook rustig het avondeten klaarmaken terwijl meneer op 't potteke zat.

@ Mira: ja, hij was toch wel fier, nu hopen dat het de volgende keer weer lukt.