Saturday, November 21, 2009

Jef

6 comments:

Mira said...

Zo lief, mooi, ... geniet ervan!!

kirsten reemers said...

Gefeliciteerd met jullie zoontje en wat een prachtige naam!

Nancy en Bart said...

Nu wel de blog up-to-date blijven houden met alle gekke opgroeifratsen en -kwaaltjes hè!

Wij zullen vrijdag rond 4h, half 5 bij jullie zijn, als er nog plaats is in de baby-bezoek-agenda. Dan zijn jullie al wat meer op jullie gemak thuis en zit er een ritme in.

En dan vieren wij zijn 10 dagen oud! :-)

Lin said...

Prachtig! proficiat, ik weet niet of wij nog tot in Mechelen geraken. Lode herstelt moeizaam van zijn ongeval, 3x per week kiné en binnenkort beginnen de toetsen, we zullen zien en anders hopen we hem zeker bij het kerstfeest te kunnen zien. Let op je brievenbus....groeten van ons allen,btw Alex vindt t de mooiste naam ooit...

Els said...

@ Mira: ik kan soms niet stoppen met gewoon naar hem te kijken!

@ Kirsten: bedankt!

@ Nancy: 't is nie gemakkelijk om tijd te vinden voor de blog, één activiteit neemt soms al onze volledige dag in beslag, maar nu beginnen we precies onze draai wat te vinden. Vrijdag rond 4 uur half 5 is goed voor ons. Ik zou trouwens ook nog graag een bestelling voor de hema willen doorgeven, heb je nog tijd om daar naar toe te gaan?

@ tant Linda: Ik hoop dat Lodewijk snel herstelt. Bij kerstmis zijn wij er alledrie zeker bij, maar we zijn wel van plan om al eens eerder naar Wellen te komen, dan kunnen we misschien eens bij jullie passeren ofwel kunnen jullie dan eens bij mama en papa langskomen.
Ps: bompa vindt het ook een fantastische naam ;-)

Nancy en Bart said...

Mail maar door en dan zorg ik dat ik het vrijdag allemaal bij heb. :-)