Sunday, June 28, 2009

Back to Avignon

Vorige week was ik weer terug in Avignon voor enkele dagen, twee weken na onze vakantie daar. Nog altijd mooi weer, de lavendel stond nu al in bloei, maar deze keer moest er wel gewerkt worden: meetings, workshops en tussendoor nog wat mails checken. Gelukkig waren de pauzes aangenaam: genieten van de zon, het zwembad en de kookkunsten van onze gastvrouw. De wijnproeverij en de vodka van onze Russische collega heb ik wel aan me voorbij moeten laten gaan maar als zwangere vrouw had ik dan weer enkele andere voordelen: geen koffers dragen en met de auto naar de meetings in plaats van te wandelen door de brandende zon.
Ondertussen moest de toekomstige papa voor het werk naar Düsseldorf, Kopenhagen en Oslo. We zullen ons leven nogal moeten aanpassen binnenkort, vooral extra organisatie, maar dat hebben we er uiteraard allemaal voor over!

2 comments:

Sarah said...

Maar mocht het qua organisatie niet lukken, dan staat 'Tante Sarah' altijd klaar om te komen babysitten hoor :-)

Els said...

Een babysitter met ervaring meldt zich aan! Dat zal ik zeker onthouden ;-)